mandag den 17. marts 2014

Når rollerne byttes om - strikket pandebånd

Normalt er det mig, der strikker til troldetøserne, men her er rollerne byttet om. Nûno har strikket et pandebånd til mig i garn fra moskus i den smukkeste dybe grønne farve. Jeg har selv syet foer i af blødt isoli, så det er næsten vindtæt. Og det er nødvendigt lige nu...



Lige nu skinner solen skarpt, sneen blænder og jeg tænker - yeah, dejligt, nu er det forår - vi er jo midt i marts. Lad os komme ud på en dejlig lang tur... men hundene lader sig ikke narre! 
Sofadyr!! Kun ved kraftig insisteren kommer de med.

Ja, vi lader os nemt narre - det ser så dejligt forårsagtigt ud, når vi sidder inde. Men det blæser fra nord, havet er mørkeblåt med hvide skumtoppe og blæsten går lige gennem én. Og kinderne bliver røde...

Men dejligt er det alligevel - man skal bare være ordentligt klædt på!

9 kommentarer:

randiglensbo.dk sagde ...

Det ser smukt ud med sol på sneen. Nu har jeg jo kun oplevet Nuuk i sommersol, men jeg kunne virkelig godt tænke mig et gensyn i sne og vintersol :-)

dqpage sagde ...

Superflot pandebånd ! den grønne farve er bae perfekt . Og den kolde forårsvind kan godt være lumsk. Man skal ikke lade sig narre ;o)

Stella Dea sagde ...

Smuk sol og smuk kvinde med dejlige røde kinder og lækkert pandebånd.

Marianne sagde ...

Godt man lader sig narre og kommer ud i det - også her blæser det meget - men kulden kan nok ikke hamle op med jeres.
Smukt pandebånd den søde Nunó har begået til sin smukke mor :0))

Lisbeths Verden sagde ...

Så fint det var, nydelig farge :)

Elfepigen sagde ...

Det er dejligt når det vender;) ikke?

Knus og kram herfra

Kirsten sagde ...

Hvor et det fantastisk at troldeungen er begyndt at strikke til sin mor :))
Det ser nu godt nok også koldt ud, så jeg forstår godt sofadyret :))

Hanne Rimmen sagde ...

Hvor er du heldig, at få hjemmestrik af din datter.
Med tre sønner, skal jeg jo nok ikke sætte næsen op efter den slags ;o) Jeg plejer istedet at hoppe at begejstring, når jeg må strikke noget til dem.
Det lyder som et koldt forår på grønland. Mildere vinde må være tiltrængt hos dig.
kh. Hanne

Pia´s Hverdag sagde ...

Uh, det ser koldt ud, godt du kunne være klædt varmt på til turen ...